UO ULUS-a raspisuje konkurs za radno mesto:
ADMINISTRATIVNO-TEHNIČKI SEKRETAR na poslovima i radnim zadacima u okviru Stručne službe ULUS-a.
USLOVI:
Pored opštih uslova predviđenih članom 24, 26 Zakona o radu („Službeni glasnik RS”, br. 24/05, 61, 54/09, 32/13 75/14, 13/17, 113/17 i 95/18), kandidat treba da ispunjava sledeće uslove:
1. Visoko obrazovanje iz oblasti pravnih i/ili društvenio-humanističkih nauka;
2. tri godine iskustva na istim ili sličnim poslovima;
3. znanje engleskog jezika;
4. znanje rada na računaru (Office – Word i Excel, WordPress, Mailchimp).
OPIS POSLOVA:
1. koordiniše rad i unapređuje saradnju delova i sekcija unutar Udruženja;
2. koordinira rad zaposlenih u stručnoj i tehničkoj službi ULUS-a;
3. uredno vodi evidenciju o članstvu (ažurira kontakt kartice članstva / digitalnu bazu podataka o članstvu, unosi kontakte novih članova i o tome izveštava Upravni odbor i predsednike sekcija);
4. obavlja poslove vezane za regularno funkcionisanje objekata koje koristi ULUS;
5. priprema materijal za sednice UO, Skupštine i drugih radnih tela ULUS-a po potrebi;
6. priprema preporuke i odluke UO;
7. sprovodi odluke UO;
8. priprema sertifikate i druga dokumenta po odluci UO;
9. zavodi i skenira zapisnike UO i svih ostalih Organa i tela ULUS-a, a iste u PDF formatu blagovremeno objavljuje na sajtu Udruženja;
10. koordinira izradu Biltena ULUS-a iz delokruga svog rada;
11. ažurira informacije na veb-sajtu Udruženja, društvenim mrežama i upućuje obaveštenja članstvu putem emaila (MailChimp) iz delokruga svog rada;
12. priprema dokumentaciju za izradu zahteva za finansiranje preuzetih poslova od Ministarstva za kulturu RS;
13. izrađuje izveštaje o utrošenim sredstvima za preuzete poslove od Ministarstva za kulturu i informisanje RS;
14. radi na sprovođenju svih poverenih poslova vezanim za status samostalnih umetnika u šta spadaju sledeći poslovi:
a. vođenje dokumentacije o samostalnim umetnicima;
b. izdavanje uverenja o statusu;
c. obavljanje procedure prijave (zasnivanje statusa samostalnog umetnika) i odjave ili prekida statusa (zasnivanja radnog odnosa, bolovanja, penzije) u nadležnim institucijama (PIO, PURS, RFZO);
d. ažuriranje liste samostalnih umetnika kada se umetnik odjavljuje ili zapošljava, kao i nakon kvartalnog konkursa za status samostalnog umetnika (nakon ažuriranja liste samostalnih umetnika listu ažurira i u MailChimp nalogu);
e. procesuiranje molbi/zahteva za preknjižavanjem kada se konstatuje višak uplata ako je umetnik neko vreme bio osiguran po drugom osnovu (npr. zaposlen), a ULUS je tokom tog perioda vršio uplate doprinosa;
f. obaveštavanje umetnika o kvartalnoj uplati putem njuzletera (newletter) i davanje preporuke umetnicima da provere račun u poreskoj upravi;
g. obaveštavanje umetnika ličnim putem (telefonskim pozivom i poštanskim dopisom) ukoliko nije dostavljen BOP;
h. ažuriranje liste samostalnih umetnika na veb-sajtu nakon uplate 1. kvartala svake godine (15. februar);
i. priprema konkursnog materijala i objava konkursa za prijem u status samostalnog umetnika (kvartalno: mart, jun, septembar i decembar);
j. priprema i dostavljanje dokumentacije za rad Statusne komisije:
i. sticanje statusa – Sekretar prima i proverava dokumentaciju (formalne uslove), zavodi je i priprema materijal za rad Statusne komisije, kojoj dostavlja listu umetnika (ime i prezime) i dokaze o umetničkoj delatnosti. Sekretar potom informiše umetnike o rezultatima konkursa i podatke unosi u dosijee i bazu samostalnih umetnika (Evidencija, Registar).
ii. pravdanje statusa – Sekreatar sastavlja listu umetnika koji treba da dostave dokaze o umetničkom radu u protekle četiri godine. Obaveštava umetnike sa liste elektronskim putem da treba da se odazovu postupku provere ispunjenosti uslova za lica koja samostalno obavljaju umetničku delatnost u oblasti kulture za četvorogodišnji period. Sekretar prima i proverava dokumentaciju (formalne uslove), zavodi je i priprema materijal za rad Statusne komisije, kojoj dostavlja listu umetnika (ime i prezime) i dokaze o umetničkoj delatnosti. Sekretar informiše umetnike o rezultatima konkursa i podatke unosi u dosijee i bazu samostalnih umetnika (Evidencija, Registar).
k. priprema preporuke lokalnim samoupravama za samostalne umetnike van teritorije Beograda;
l. priprema kvartalne zahteve prema Sekretarijatu za kulturu Grada Beograda i lokalnim samoupravama za uplatu doprinosa;
m. priprema dokumentaciju za preknjižnjavanje uplata doprinosa, proveru uplata i ostalu dokumentaciju po zahtevima poreskih uprava, PIO fonda i samostalnih umetnika;
arhivira dokumentaciju iz delokruga svog rada: u fizičkoj (Delovodna knjiga, Registratori) i elektronskoj formi (datoteka na serveru Udruženja).
obavlja druge poslove po potrebi i dogovoru za koje je stručno i radno osposobnjen, po nalogu predsednika i zamenika predsednika UO;
PRIJAVA NA KONKURS
Kandidati uz prijavu dostavljaju i dokaze o ispunjavanju uslova konkursa. Uz prijavu na oglas potrebno je dostaviti i sledeća dokumenta:
1. radnu i ličnu biografiju sa adresom i kontakt telefonom;
2. overenu fotokopiju diplome odgovarajućeg stepena i vrste stručne spreme (overenu fotokopiju da nije starija od 6 meseci);
3. uverenje o državljanstvu /državljanstvo Republike Srbije/, izvod iz matične knjige rođenih (ne starijih od 6 meseci),
4. uverenje policijske uprave da nije osuđivano pravnosnažnom presudom za krivično delo za koje je izrečena bezuslovna kazna zatvora u trajanju od najmanje 3 meseca, za krivična dela primanje mita ili davanje mita, za krivično delo iz grupe krivičnih dela protiv polne slobode, protiv pravnog saobraćaja i protiv čovečnosti i drugih dobara zaštićenih međunarodnim pravom, bez obzira na izrečenu krivičnu sankciju, i za koje nije, u skladu sa zakonom, utvrđeno diskriminatorno ponašanje (dokaz ne stariji od 6 meseci), uverenje suda da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak.
5. Uverenje da ima psihičku, fizičku i zdravstvenu sposobnost za nesmetano zasnivanje radnog odnosa;
Kandidat može priložiti i dodatne materijale:
6. Potvrde ili druge dokaze u vezi sa radnim iskustvom, sertifikate ili druge dokaze u vezi sa posebnim znanjima ili veštinama;
7. Posebno će se ceniti ako kandidat ima stručni ispit za zaposlene u organima državne uprave ili državni stručni ispit. U tom slučaju potrebno je dostaviti sertivikat ili uverenje.
Oglas je otvoren do popune radnog mesta.
Prijave sa dokumentima i naznakom „ZA KONKURS–RADNO MESTO – SEKRETAR” je potrebno dostaviti na elektronsku adresu:ulus.office@gmail.com.
Kandidati koji budu predselektovani, biće potrebno da dokaze o ispunjenosti uslova (iz: PRIJAVA NA KONKURS, tačka 1), 2), 3), 4) i 5) dostave u štampanom obliku, kao i potvrde i druge dokaze u vezi sa radnim iskustvom, a dokazi iztačke6) i 7)biće potrebno dostaviti se pre zaključenja ugovora o radu.
U Beogradu, 03.05.2022.godine
Upravni odbor ULUS-a